Friday, May 18, 2007

Bucharest Ring


Am nervi in ceea ce priveste felul in care a fost organizat circuitul de langa Casa Poporului. De ce? Pentru ca, au fost inchise traficului pietonal unele zone, asa, aiurea-n tramvai, la modul "hai sa mai punem un gard si aici, doar asa, ca sa fie". Si poate nu as fi fost atat de nervos daca un drum pe care il parcurgeam in maxim 10 minute, ieri seara l-am facut in aproape 30 de minute (de la statia de metrou Izvor, pana la Becker Brau). Ocolire dupa ocolire, ghidandu-ma doar dupa o busola imaginara (care indica directia berariei). Nu tu semn de ocolire, nu nimic... Just random walking... Ce-i drept era un semn care indica o ocolire pana la Piata Unirii. Doamne... Organizare excelenta, minutata, splendida, pacat ca lipseste cu desavarsire (ma refer aici, la indicarea traseeleor ocolitoare pt pietoni).

In rest... Doame ajuta sa iasa totul bine, ca doar omu' din greseli invata, si poate la anu' (si La multi ani) cand se va mai organiza urmatoarea cursa, totul va fi ok.

PS: Acum inteleg de ce se mai numeste si Bucharest Challenge. Pentru ca este o provocare pentru nervii pietonilor si ai soferilor din Bucuresti.

3 comentarii:

Vlad Dogaru said...

Îmi cer scuze, din momentul în care am văzut Becker Brau am încetat să mai răspund la orice stimul timp de câteva minute. Aşa m-am trezit cu pagina de comentariu în faţă, fără a fi citit de fapt articolul.

Glumesc, bineînţeles, dar pentru mine asta a fost punctul central. Ce maşini, ce formula 1e12, ce trafic... Bereee!

Anonymous said...

Eu as zice ca exista si o parte bune a Ring-ului asta. Cel putin am intrat in istoria sporturilor cu motor. :P

Un catel maidanez a oprit cursa de Formula 3

Diana said...

"Acum inteleg de ce se mai numeste si Bucharest Challenge. Pentru ca este o provocare pentru nervii pietonilor si ai soferilor din Bucuresti."

:))))))))))))))))))))) yeah, u're darn right! ;)