Wednesday, May 23, 2007

Andrei vs. Andrei


sau Bogdan vs. Gheorghe

Aseara am ascultat (intr-un final) audiobook-ul lui Andrei Gheorghe - "Midnight Killer" si am avut un flashback despre clipele in care stateam si-l ascultam la radio. Da, trebuie sa recunosc... A.G. m-a influentat intr-un fel destul de placut. Mi-a influentat intr-o oarecare masura gandirea si felul de a privi lumea. Intr-adevar, chiar mi-a placut din totdeauna felul sau de a privi lucrurile. Si, trebuie sa mai recunosc ca atunci cand scriu unele post-uri pe blog, ma pun in pielea lui Gheorghe, si privesc lumea intr-o alta perspectiva. Oricum, nu vreau sa ma intelegeti acum gresit, nu vreau sa-l ridic in slavi pe Andrei Gheorghe. Sincer... Gheorghe nu ma mai impresioneaza acum. Mi se pare acum, foarte banal, poate ca acum, privind lumea prin alti ochi, o judec prin prisma mea, o viziune mult mai taioasa decat cea a lui A.G. Asa ca... peste cativa ani, o sa mai auzim din nou "13-14 cu Andrei", dar nu va mai fi Gheorghe, ci Bogdan.

"cea mai frumoasa viata de noapte e intre picioarele unei femei"- Andrei Gheorghe

A.B.

1 comentarii:

Anonymous said...

Si mie imi e dor de el...Imi e dor de 13-14...imi e dor si de profm-ul de atunci...erau mareti impreuna :)