Tuesday, May 1, 2007

1 Mai alfel (partea a II-a)


[foto: Bogdan Stamatin/NewsIn FOTO (toate drepturile rezervate)]

Astazi a fost (si inca mai e) 1 Mai. Prilej de sarbatoare pentru toti, de la mic la mare, pentru ca a fost zi libera. Toate bune si frumoase dupa cum e obiceiul la noi: bere, mici, plimbari la munte si la mare.

Totusi, uitandu-ma pe NewsIn.ro, un titlu mi-a atras atentia: "Românii, scoşi în stradă de PSD cu patru mici şi o bere" si, impins de curiozitate, am dat un click pe link-ul respectiv, mare mi-a fost mirarea si tare m-a scarbit ce am citit. Dragutii de pesedisti au transformat ziua de 1 Mai intr-o zi de circ politic, organizand in parcul Izvor un miting anti-Basescu si, pentru a fi siguri ca vine lumea la manifestare, le-au promis oamenilor mici si bere (un eveniment marca Vanghelie, desigur). Dar, cum era de asteptat, "...unii dintre ei încă mai cautau locul de unde sa ia tichetele pentru mici si bere", spre dezamagirea amfitrionului Vanghelie care, la un moment dat, i-a rugat pe participanti "sa lase macar de 1 Mai berea si micii si sa asculte discursurile".

Ce pot sa zic... un alt eveniment PSD, din ciclul "hai sa facem politica si baie de multime", o dovada a faptului ca nu te poti face popular cu mici, bere, tricouri si sepcute. Jenant!

2 comentarii:

Vlad Dogaru said...

Sper ca nu te superi ca iti spun, dar doar ne stim de atata vreme. Politica este, la ora actuala in Romania, un gunoi atat de mare incat oricine isi apleaca atentia asupra-i se murdareste rau de tot. Si tu, si Mircea Badea, care am inteles ca e foaarte apreciat, si oricine altcineva.

Si sa imi ingrop sarpele ala minunat cu un sigur ochi in causul ascuns al astora de la blogger, ca orice as schimba, numele tot cu litere mici imi apare.

abogdan said...

True man...

Intrebare: De cine este apreciat Mircea Badea? Desi... sunt unii carora le place sa vada pe sticla acest cimpanzeu.