Sunday, April 5, 2009

Defulare nocturna

Am tinut postul asta ca draft o perioada buna de timp, dar intr-un final i-a fost dat sa vada lumina zilei :P

Comentariu primit la post-ul asta:
Personajul care a scris comentariul asta, fie are o problema grava d.p.d.v. social, intelectual, s.a.m.d., fie este retardat doar un cocalar care face spam. Am vazut ca astia care comenteaza aiurea-n tramvai la articole/post-uri sunt un lucru intalnit pe la altii...
Sunt curios de ce nu o fi catadicsit sa trimita un mail la adresa de contact, care e destul de clar trecuta pe blog, sau macar sa se semneze (sau... sa faca la fel ca in piesa lui Caragiale: sa o dea anonima si sa o semneze)... Sa vad si eu cine si cu ce se lauda respectivul/respectiva si cu cine am de face. Ca, recunosc, am dat unfollow unora pe tiwttter, fie pentru ca imi dadusera si ei unfollow, fie ca faceau spam. (apropo: mi se pare cea mai normala relatie pe twitter: you follow me, I follow you iar daca faci spam, nu te mai urmaresc.) Si ce daca nu am (inca) un hosting si un domeniu (probabil se referea la un TLD)? O sa vina si ala... la vremea lui... ca doar n-au intrat zilele-n sac. In fine... fiecare cu problemele lui/ei si cu defularile aferente.

1 comentarii:

Anna said...

omglmfaololrofl:)) Mda vocabularul lasa de dorit, constructia gramaticala e praf, valorile lui/ei morale... inexistente. Genul asta de oameni judeca afisajul si nu continutul s.a.m.d. E de ras si de plans.