Sunday, January 25, 2009

Long live RDS!

Ieri pe la pranz am ramas fara net... Pun mana pe telefon, sun la RDS, si dupa vreo 5 minute de asteptare, aflu ca nu mai platisem factura... eh... c'est la vie... Hai sa ma duc sa platesc, ca am nevoie de conexiunea aia. Mai sun odata, sa aflu exact cat am de plata. Astept, astept, si la un moment dat raspunde o tipa, fix asa cum i-a invat la training.
Stiti, vreau sa aflu cat am de plata.
Pai aici imi apare ca sunteti deconectat in urma...
Don'soara, vreau sa aflu doar cat am de platit. Atat.
Sunteti deconectat pentru neplata lunii decembrie...
Don'soara, stiu asa. Vreau sa stiu doar CAT am de plata. Nimic mai mult.
Deci... ati achitat pe noiembrie...
CAT AM DE PLATA??? (deja eram la capatul rabdarii... cat de papagali pot fi astia de la call center-ul lor. Repeta fix ce invatase. Fara sa tina cont de ce vroia ala de la capatul celalalt al firului.)
Aveti de plata...
In sfarsit. Merci, la revedere. (si am inchis)
 M-am dus la un punct d'ala de-al lor (apropo, mi se pare destul de haoiasa firma aia cu punct RDS), platesc, si tipa de la caserie imi zice ca o sa fiu reconectat cat mai repede, in maxim 24 de ore. Cica asta se face automat atunci cand se inregistreaza chitanta in sistemul lor. Perfect.
Ajung acasa, astept vreo doua ore... si tot nu ma conectasera astia. Sun la ei. Intr-un final imi raspunde cineva... si imi zice ca mai am de asteptat putin, ca urmeaza sa fiu conectat automat (ca ei nu pot interveni sa ma conecteze mai repede). Astept, astept... pe la vreo 9 seara sun din nou la ei.... Imi raspunde o tipa, cu aceleasi chestii imprimate pe neuronul ei din timpul trainingului.
Stiti vreau sa stiu daca a fost confirmata plata pe numele...
Da, a fost inregistrata chitanta.
Bun, si de ce nu merge internetul?
Veti fi conectat automat in momentul in care se inregistreaza plata.
Da' n-ati zis ca este inregistrata?
Ba da, in maxim 24 de ore de la efectuarea platii, cand va fi inregistrat ca ati achitat, vi se va redeschide conexiunea. Nu putem interveni asupra serverului. (tipa chiar avea o problema... grava...)
Inteleg din ce mi-ati zis, dvs si colegii dvs, ca plata se inregistreaza in sistem si informatia este transmisa la un server, care ruleaza un script... [ma intrerupe]
Domnule, da' stiti ce-i ala un server? (in momentul ala nu mai stiam ce sa fac: sa rad, sa o intreb de ceva probleme la mansarda)
Doamna, plata este inregistrata in sistem in momentul in care se emite chitanta aferenta. Ca doar nu lucrati ca pe vremuri cu teancu' de chitantiere, si altcineva face ca centralistele sa ia firu' si sa-l bage unde trebuie.
Pai stiti ca veti fi conectat in maxim... (m-am enervat si am inchis).
Intr-un final... nu stiu pe la ce ora, m-a conectat... cert este ca am adormit pe la vreo 1 si tot nu-mi inregistrasera aia plata. Ce-ti e si cu  centralistele sistemele astea automate. Probabil daca nu eram conectat in dimineata asta cand m-am trezit, as fi mai avut de scris cel putin un dialog la fel ca astea.
P.S.:
  1. Cum se face oare ca n-am primit nici o factura de la ei din noiembrie, de cand m-am mutat aici (ca prin septembrie aparuse una)?
  2. Oare daca faci vreo sesizare la ei, te anunta cand ti-au rezolvat-o? (ca am facut una pentru telefonia fixa prin noiembrie si n-am primit nici pana azi un raspuns)
  3. De ce am o vaga banuiala ca daca ziceam ieri ca sunt sentatorul X si ca titularul contractului este nepoata mea, reconectarea s-ar fi facut instant?

1 comentarii:

BabyRacy said...

pentru ca traiesti in Romania si asta iti ocupa tot timpul:P