Wednesday, April 22, 2009

Ce mai cauta lumea (II)

Alte searchuri care prin intermediul carora s-a ajuns aici.


  • exprimare corecta paste fericit?     din cate stiu/am auzit, da, e corect...
  • adresa de voice rds      sa die tu gen (ca sa speak pe intelesul tau gen)?
  • cine a inventat pana de scris     pana mea daca stiu... (probabil unu' care a jumulit o pasare... de nervi si s-a gandit sa faca ceva cu penele ei)
  • cine a inventat sistemul de operare linux     Linus Torvalds a scris kernelul de Linux prin '91
  • coaja de banana drog      dupa indelungi cercetari, oamenii de stiinta de la institutul narcoleptic din Bucuresti au descoperit ca banana, mai precis, coaja de banana este un narcotic foarte puternic, care se administreaza intrarectal pentru rezultate maxime.
  • desene cruci coliva   propun sa faci un stencil cu spray de bicicleta, 'mmmmnumele tatalui si al fiului si al internetului, nu ai ajuns unde trebuie... amin... iarta-l doamne ca nu stie unde cauta si binecuvanteaza-i conexiunea sa nu mai ia cele sfinte prin desert.... aaaaaaaaaAAAaaaaAAAaaamiiiin...
  • ma conectez automat pe situri rusesti     si ce daca, vrei sa te dai smecher? ...felicitari
  • minesweeper reguli      huh? WTF? iti recomand cartea asta


    Minesweeper for dummies published by abogdan Andrei Bogdan http://voiceofsilencenomore.blogspot.com voice of silence no more vosnm
  • numele melodiei de asteptare romtelecom      ...iete ca mai foloseste cineva si romtelecom... (nu stiu despre ce mel. e vorba)
  • videolove     ...sex cu putza-n priza...
  • imagini world trade center constanta inceput si neterminat     asta-i unu' care vrea sa ne bage o stramba la Osama..
  • femeia in secolul xxi     ...ultima data cand m-am uitat intre picioare (intre picioarele mele adica) nu eram femeie...
  • ce au inventat olandezii     ...daca-mi dai un butoi cu rom iti zic... arrr... a zis piratul
  • cosmote no more    pai cred si eu ca au dat faliment la cate 'jdemii de minute aveau gratis
  • va place steve vai     da, imi place la gratar cu garnitura de legume ca  muzician vroiam sa spun...

Searchurile urmatoare am o vaga banuiala ca provin din partea aceleiasi persoane:
  • cum afli cat ai de platit la rds tel
  • cum aflu cat ai de platit la rds
  • cum aflu cat am de plata la orange
  • cum aflu cat am de plata la vodafone
  • cum aflu cat am de platit rds
  • cum aflu titularul unui nr. romtelecom?
Eu ori ghicesc in cafea chestiile astea, ori sun la Mama Omida, ori  apelez la Eugeniu Francisc Boiu Zdroncani-Bideu, pentru a primi sfatul unui expert.


Iar din ciclul "blogul bate orice site", unii au preferat sa intre aici, decat sa foloseasca primul rezultat oferit de google.
  • tagged home
  • www.dreammusicband.com

0 comentarii: