Thursday, August 14, 2008

Travka s-a despartit...

...sau corabia nebunilor a esuat

Trupa Travka s-a despartit in cursul zilei de ieri... mai jos este newsletter-ul primit pe Yahoo Groups:

"Travka s-a desfintat pur si simplu. Nu din cauza Discoballs (experimentul Discoballs e un proiect-performance de nota 10) , nu din cauza orgoliilor. Nu din cauza fitzelor(ce expresii mai folosesc unii... probabil astea sunt primele cuvinte pe care le invata, dupa mama si tata).

Travka s-a desfintat pur si simplu. Vin momente cand vrei sa mai schimbi aerul. Si atat. A fost o poveste care a inceput in Focsani si s-a terminat acum , dupa 6 ani.

Pur si simplu cautam sa ne dezvoltam alte drumuri ... si in muzica (desigur).

O parte buna din toata povestea asta (pe langa multe altele) ar fi ca ne-am mai selecta un pic publicul.

Cei care au fost aproape de noi inca de la inceputul Travka , vor fi cu siguranta interesati de proiectele noastre apropiat-viitoare... Desi un inceput bun e un inceput nou... nu unul vechi.

In rest... Cu siguranta sunt si unii (multi) care se bucura de asta, pentru ca noi suntem uneori necioplit de adevarati.

Noi, prin noi, producem si suparam pentru ca avem ceva care supara undeva.

Acum o saptamana ,undeva prin vama am cunoscut un roacker care striga cuiva(la o bere) ca vrea sa-i bata pe astia de la TRAVKA. M-am dus sa-l intreb de ce ,el s-a uitat mirat la mine si nu mi-a raspuns decat printr-un fel de marait. Dupa ce am vorbit cu el 15 minute (eram curios) omul imi cerea numarul de telefon, ca poate odata bem ceva... Incepuse sa ma placa, la naiba. As povesti multe din astea , dar nu aici... Exista si o astfel de categorie de public Travka.

In momentul asta ma suna lumea si ma intreaba daca e gluma ori nu... si asa am pierdut sirul.

E vorba de un fel de chimie-interioara a trupei , care acum nu mai este ... poate si datorita unor chimii exterioare...

Nu mai stau sa va enumar aici cati imbecili am cunoscut in lumea asta a noastra , cati omuleti ne-au bagat bete in roate ,sa nu cantam acolo si acolo ...

Cat despre PR ... nu am avut niciodata unul stabil , ori cu care sa impartim ceva memorabil.Am intalnit numai omuleti care vorbeau mult si atat.

A... Si mai doresc sa le multumesc marilor ziaristi romani care dau copy-paste(pe care nu vreau sa-i cunosc personal , pentru ca le-as spune ca nu au nimic , ca sunt doar niste sclavi).

Daca as incepe sa scriu aici despre cauze exterioare , m-ar prinde dimineata(mai bine scriu o carte in care sa vars si poate castig si bani cu timpul meu, doar toti vor bani ,nu?).

................................................................ George"

0 comentarii: