Tuesday, August 26, 2008

De ce nu mi-as lua un Rolls Royce

Exista mai multe motive:

Pentru ca e foarte mare...
Pentru ca la modele noi blocurile optice fata arata ca dracu'.
Pentru ca nu prea imi plac modelele din clasa respectiva.
Pentru ca mi-as lua mai degraba un Maybach... sau un Bentley.
Pentru ca e foarte greu sa-i gasesti un loc de parcare in Bucuresti.
Pentru ca nu-mi plac "suicide doors".
Pentru ca nu-mi e deloc lene sa-mi intind mana si sa inchid portiera.
Pentru ca imi place sa conduc. (La o masina de genul asta iti trebuie neaparat sofer).
Pentru ca iti trebuie niste sange albastru si un conac vechi intr-o zona pitoreasca sa ai o asemenea masina (cel putin, mie imi lasa impresia de masina nobila).
Pentru ca sunt prea tanar ca sa conduc asa ceva...
Pentru ca e greu de intretinut.
Pentru ca daca as vrea sa-i fac tuning, ar arata si mai naspa...
Pentru ca nu am un valet.
Pentru ca nu-mi plac insertiile de lemn pe o masina. (Prefer pielea de mii de ori in locul lemnului, mai ales pe volan).
Pentru ca nu-mi place ideea de hand-made car.
Pentru ca nu mi-as lua o masina cu care sa ies in evidenta de fiecare data cand o conduc...
Pentru ca nu sunt genul de persoana careia sa-i placa luxul (cel putin nu in mod exagerat).
Pentru ca nu e practica.
Pentru ca nu e economica (stiti voi... criza petrolului, alea-alea).
Pentru ca as avea alte chestii de facut cu banii aia, sau, i-as dona.

Voi ce motive ati avea sa NU va luati o asemenea masina? (Si acum sa nu aud carcotasi cu "vulpea cand n-ajunge la struguri...". Chiar nu mi-as cumpara niciodata asa ceva, oricat de multi bani as avea.)

0 comentarii: