Friday, August 31, 2007

Cu bara-n canal

Ma uitam azi printr-un ziar central si vad un titlu de senzatie: "Semifinala concursului Bara la Bara". Wow ma gandeam... un concurs cu masini (vazusesm la Antena 1 ceva de genul asta), trebuie sa fie interesant.

Cand, citesc mai jos si... ce-mi vad ochii: este vorba despre un concurs de... striptease. Chiar nu credeam ca or sa-mi vada ochii o asemenea chestie la TV. Mi se pare exagerat sa faci un concurs dupa cum iti tuna mintea, pe o tema care, personal, nu mi se pare potrivita. Stau si ma intreb cat curaj iti trebuie ca sa te dezbraci in fata a mii de oameni, doar pentru a castiga cateva mii de euro intr-o trupa de gen. Mi se pare un pic cam deplasat, avand in vedere ca Romania nu a scapat inca de mentalitatea comunista care presupune printre altele sexualitatea ca fiind un subiect tabu. Dar, pentru o televiziune de canal, merge sa arati niste tate la TV, doar de dragul raitingului, pentru ca stim cu totii ca in ziua de azi, sexul vinde al naibii de bine, oricat de prost ar fi "produsul" vizat.

2 comentarii:

Vlad Dogaru said...

Păi ProTV are treaba aia, un fel de YouTube cu ţâţe şi cururi de pe plaje, deci e clar că în direcţia asta merge toată lumea. Nu ştiu care a început-o, dar acum everybody's doing it, or so it seems :-/

Mai trist e că `prinde'. Dincolo de copiii care mai fac o labă pe ascuns şi taţii care mai trag cu ochiu' şi rânjesc nostagic cu amintiri false de glorie, până şi mamele se uită şi, fără să îşi dea seama, în sigurătatea lor, admiră corpul, curajul şi dezivoltura (?) `maimuţelor' pe care le condamnă de faţă cu ceilalţi membri ai familiei. E clar... e un fenomen.

Disclaimer: e prima oară când aud de concursul ăsta, dar aşa văd eu că se întâmplă cu tot ce se dă pe sticlă. La noi îmi amintesc că a început când eram mici, cu `Vara Ispitelor'. It was all downhill from there.

abogdan said...

Nu, de data asta e vorba de Kanal D, desi si Pro TV are chestia asta cu tate, dar... un pic mai subtila, dar doar un pic :)

Eh... fenomenul prinde din ce in ce mai mult, si dupa cum afirmam si in primul post (ehe... long time ago) sexul vinde al naibii de bine