Saturday, February 14, 2009

N-ai cu cine ma... niste tarani

Un vecin mi-a luat 3/4 dintr-o bucata de aproape 2m de rigips care statea de ceva vreme la usa. Am facut vreo doua tag-uri cu un spray cu vopsea pe ce a mai ramas, si dupa, am intors-o invers si am lasat un bilet cu "ia si restul (daca iti trebuie)". Probabil o sa faca o fata ciudata cand o sa vada tag-urile de pe spatele bucatii ramase... dar c'est la vie... si chiar nu-mi pasa de el.
Oricum... vad ca stau in bloc cu niste tarani ratati afurisiti si foarte nesimtiti care isi arunca gunoaiele pe geam (incepand de la apa, numa' buna sa inghete pomu' din fata geamului meu cand sunt -10 grade afara, sireturi si pana la portocale si alte fructe ambalate in pungi de plastic; bine ca nu au aruncat inca prezervative folosite, dupa cum am auzit de la cineva)... Nu ma mai mira nimic ca s-au autoservit din bucata aia. Ce mama dracului? Au platit ei? Daca o tineam la usa, de ce sa nu fure? Bleah... mi se face scarba de ei...

Dar cat timp nu-mi fura nimic din casa sau nu-mi zgarie usa or smth si nu-mi fac nimic la masina, e ok. Da-i naibii... Oricum nu mai faceam nimic cu aia. Totusi, ar fi putut sa aiba bunul simt sa ma intrebe daca imi mai trebuie. (ce-i drept m-a intrebat un mos cu mai bine de vreo 5-6 saptamani daca fac ceva cu rigipsul ala si i-am zis ca-mi trebuie, dar de acu' 5-6 saptamani+ e cale muuuuuuulta)... 
Bag picioarele. Chiar nu se mai respecta nimic ce tine de proprietatea cuiva? Adica... de ce sa muncim, sau sa intrebam daca putem sa luam, atunci cand putem sa ciordim furam ne insusim chestia respectiva fara stirea proprietarului? Ca doar putem... si atata timp cat nu ne prinde nimeni, hai sa o facem.


P.S.: Nu m-ar mira sa apara la usa mea Xulescu ala care a furat prima bucata si sa imi zica: "Baiatu' iti bati joc de mine? Cum sa folosesc bucata asta daca tu ai desenat cu vopsea verde (din ala fosforescent; verde-neon, sau cum naiba ii zice) si cu vopsea galbena (metalizata) pe ea? Esti nesimtit ca ai mazgalit-o si acu' te astepti sa o iau si sa o folosesc. Poti sa ti-o bagi in cur alaturi de vopseaua aia cu care ai dat pe ea!"

0 comentarii: