Tuesday, February 24, 2009

Discutie intre babe

Am ascultat vineri in tren o discutie intre doua babe. Ma rog... era mai mult un monolog. Baba 1 ii povestesa babei 2 despre fi-su', incepand de la stadiul de spermatozoid pana la stadiul in care tipu' are aproape 40 de ani si sta cu ma-sa. Maica-sa care ii controleaza viata pentru ca nu vrea sa se strice baiatu' pierzandu-si vremea cu "bagabonti, curve si panarame". Ca "el a muncit dupa ce a facut liceul si dupa 3 ani a dat la facultate la bucuresti si a intrat dupa prima sesiune am intrat peste el in casa si era petrecere cu bagaboante, curve si golani. Ca am gasit sticle in casa de parca era bar (ai dreacu'... nu puteau sa bea apa plata cu lamaie) si i-am aruncat combina pe geam si l-am batut cu matura in vazul lumii si am dat toata lumea afara din casa si dupa baiatul a terminat facultatea si acum sta la curte, in casa cu mine si si-a luat calorifer din ala cu ulei, ca asa se poarta acum... Si si-a luat si boiler si doua aragaze sa nu raceasca cand face baie (ala unde naiba se spala? In ceaunul pt mamliga?) Si umbla intr-o vreme cu una si care nu mi-a placut ca a zis ca nu stie sa faca cozonac si coliva ca sa ma ajute cand fac parastas pentru barbata-miu. Si i-am interzis sa se mai vada cu ea, da' el tot se mai intalnea cu panarama aia si i-am pandit intr-o zi si am batut-o pe curva dracului. Si acum sta in casa toata ziua si imi vorbeste urat si-mi zice ca i-am stricat viata si ca ii controlez viata. Da' atata timp cat oi trai eu, o sa-l tin mereu sub control ca sa fie un barbat asa cum trebuie.".


Jeeesus K-rist! Nu credeam ca mai exista persoane in ziua de azi care sa se laudeo ca tin viata copiilor lor sub control in halul asta si care sa se laude cu asta. Sa se laude ca au un copil care pana la urma este un ratat. Sa se laude ca au un copil caruia i-au fost taiat avantul de libertate pe care si-l luase cand a avut ocazia. Nu credeam ca exista persoane care sa se laude ca al lor copil are o viata de cacat.

Pentru toate mamele care NU s-au purtat asa cu copii lor, numai respect

1 comentarii:

Anonymous said...

intrebarea e..cand vorbea de el in stadiu de spermatozoid, ce zicea baba? ca era un spermatozoid cuminte shi nu se juca cu spermatozoizii aialalti care erau curve, panarame si golani?