Monday, November 19, 2007

Mă mut pe net...

...începând chiar de azi... Nu este o decizie ușoară, nu e nici grea, dar este definitivă și irevocabilă... Dar, consider că îmi va fi mult mai ușor... Pe bune... O să-mi fie numai bine. De ce nu mi-ar fi? Gândiți-vă la câte avantaje aș avea: aș putea avea colțul meu propriu și personal, aș putea să socializez mult mai bine, că deh... există MySpace, există hi5 și alte chestii de genul ăsta unde aș putea cunoaște oameni noi. Și, desigur, pentru a ține legătura cu prietenii existenți există Yahoo Messenger, există Google Talk (și dacă mă enervez îmi trag și MSN Messenger și MySpace Messneger). A.. și ca să aflu ce mai fac oamenii, nu o să-mi mai pierd timpul întrebându-i ce mai fac și dorindu-mi să mă întalnesc cu ei. O să fie muuuuuuult mai simplu de azi înainte: o să le citesc blogurile și o să le văd webcam-urile...

Și, desigur... o să citesc știrile online, o să îmi fac cumpărături online, o să plătesc online, o să manânc online și o să dorm... (nu, nu ați ghicit) ÎN PROPRIA MEA CASĂ ONLINE, cu capul pe tastatură și cu mâna pe mouse.

Oricum... deja mi-am echipat camera cu un scaun cu budă încorporată (care e al naibii de comod)... și mi-am montat o turbină eoliană și panouri solare (ambele pe acoperiș)... așa că o să pot sta conectat 24/7.

Acum îmi comand o pizza online, care-mi va veni pe mail... a... uite că a venit...

Vă invit afară acum pentru că trebuie să mănânc (nu, la mâncare nu-i dau share, că doar nu am înnebunit).

Acest post este un pamflet și trebuie tratat ca atare. Orice asemănare cu persoane reale este pur întâmplătoare. Totuși, pentru cei care se recunosc în aceste rânduri, un sincer și călduros "GET A LIFE!"

5 comentarii:

Diana said...

ce e trist e ca n-ai zis nimic de beneficiile pe care le are internetul. simplul fapt ca tu POTI acum sa-ti plasezi criticile ONLINE, exprimandu-te atat de virulent, ar trebui sa-ti dea de gandit: e un beneficiu. :D

Diana said...

o sa scriu un reply-post cand am timp; acum sunt prea "conectata". :D

abogdan said...

Diana, se pare că nu ai ințeles ce am vrut să zic. Nu am afirmat niciodată că netul nu are parțile lui bune, cum ai zis și tu. Eu mă refeream aici la ăia care au conturi pe 'enșpe mii de site-uri și portaluri și pentru care viața offline (să-i zic așa) nu există. Sunt unii pentru care realitatea este doar monitorul și internetul. Oameni care au identitate doar online... pe care nu-i vezi decât din an în paște în societate.

Diana said...

priceput. multumesc pt "pinch", ma recunosc total si ireversibil. acum imi fac o cafea din pixeli verzi ;), ca mai am mult de lucru. ne citim. :)

..George.. said...

si daca Goblin vrea dulap criogenic cu aparat de vibromasaj, plasma si antena satelit, pentru ca s-a suparat pe societate, atunci imi procur si io o fufa cu conexiune anal(ogica) broadband 3 in 1, la telefon, tv, si Internet+VoIP..:D