Wednesday, April 25, 2007

Prima data



Cum a fost prima data?

O intrebare la care multi ar stramba putin din nas si dupa aia ar incepe sa povesteasca / sau nu, dupa caz despre prima lor experienta sexuala. Dar, cine a zis ca e vorba de sex? De exemplu: "Cum a fost prima data... cand ai vazut rasaritul pe malul marii?", sau "Cum a fost prima data... cand ai iubit pe cineva?", sau "Cum a fost prima data... cand ai schiat?". Oare de ce 70% din oameni (ca sa nu exagerez si sa zic mai mult) gandesc aceasta intrebare din punct de vedere sexual? De ce nu? Sau, de ce da? Pentru ca sexul vinde in ziua de azi. Nu conteaza ce ai in cap, conteaza cum arati. Ce conteaza ca atunci cand deschizi gura, iti ies pe gura mai multe perle decat exista intr-o crescatorie de stridii, daca arati bine? Vorba cantecului: "Esti frumoasa, da' esti extraordinar de proasta"
Sa recunoastem, ca in ziua de azi, nu conteaza ce gandesti, ci conteaza doar cum arati. De exemplu, o reclama trebuie sa promoveze produsul X, care este un produs bun este "cuminte" si nu are nici un pic de conotatie sexuala ea va avea un impact mai mic decat o alta reclama la produsul Y, net inferior lui X, care va avea tenta sexuala, mai mult sau mai putin explicita. Fapt demonstrat. Da, bine, eu ma refer aici la reclamele din aceeasi categorie valorica. (A compara reclame de categorii diferite e ca si cum ai compara o Dacie 1310 cu un Peugeot 407 nou). Dar... exista si exceptii... (Nu stii niciodata ce motor se ascunde sub capota unei Dacii; eu am vazut pe unul care pusese un motor de BMW M5 pe Dacie...) oricum, exceptiile sunt rare, foarte rare.

Totusi, revenind la prima intrebare...

Cum a fost prima data?

Astept raspunsurile voastre...

8 comentarii:

Anonymous said...

Prima data cand am plecat de acasa a fost un prim pas catre adevarata mea viatza. Atunci nu stiam ca, de fapt, sunt sau voi fi un "calator", in cautarea propriului destin.

abogdan said...

"...and the road becomes my bride... so in her I do confide" (Metallica - "Wherever I may roam")

Vlad Dogaru said...

Prima data cand am citit post-ul asta ma gandeam la prima data cand am facut sex.

Vai, ce minte bolnava...

abogdan said...

Da, vlad... you sick bastard... stai linistit, ca multi s-ar gandi (s-au gandit) la asta

Anonymous said...

:)))))))))))))) mai andu, da' tu in ciuda multora ai scris postu' asta.. :P

Anonymous said...

primul esec a fost pt mine sa repet anul. primul succes a fost sa intru la faculta respectiva. si prima tampenie a fost sa-mi pierd jobu' din dragoste. do not ask for details. :)

abogdan said...

Nu, sa stii ca nu este scris in ciuda nimanui... daca cineva se simte cu musca pe caciula, imi pare rau, nu am intentionat sa supar pe nimeni

Anonymous said...

Daca stam sa ne gandim bine exista o prima data pt orice. Fiecare gand, cuvand, inspiatie, bataie a inimii, dezamagire, examen, clipire, palma de la mama, scoala, viata a avut un inceput. Pacat ca am uitat sa apreciem la adevarata valoare majoritatea dintre aceste lucruri aparent nesemnificative ... hmm si pana la urma prima data ca prima data ... dar ce urmeaza e mai interesant.