Cum isi promoveaza Croatii o destinatie turistica, adica orasul Pula (sa nu va inchipuiti alte chestii dupa ce ati citit titlul), o statiune turistica pe malul marii Adriatice.
Si iata cum ne promovam noi tara.
Dezbracand numele localitatii croate de orice sens vulgar din limba romana (apropos: cei care vor vrea sa puna niste comentarii de genul "hãhãhãhã iete, ala beleste pula", sa se abtina), si dezbracand spotul de promovare al Romaniei de orice fel de patriotism, ce destinatie turistica ati alege? Sincer, spotul croatilor mi se pare mai simplu si la obiect. Noi avem un imn turistic cica, urat si plictisitor de lung. Pana la urma, un spot de promovare trebuie sa fie scurt si la obiect. Adica, hai sa comparam: spotul cu Pula are 30 de secunde, iar "imnul" turistic al Romaniei are vreo 3 minute. Poate daca Moga (ca el e eminenta cenusie din spatele "Romania - The land of choice") facea o melodie de maxim 1 minut, si cu o orchestratie putin mai lucrata (alo, domnu' Moga, aia trebuia sa fie o melodie eficienta, ca este de promovare, nu o lãlãiãlã, cum compuneti deobicei; si ce e cu orchestratia aia obosita?), imnul turistic al Romaniei, ar fi ar fi avut un impact mai puternic.
Si, in plus.... daca dam o cautare pe Google fie dupa Pula, fie dupa Croatia, primim ca rezultate doar poze cu fata turistica a tarii/orasului. Pe de alta parte, daca dam o cautare dupa Romania... numai a destinatie turistica nu arata (apropo.... la cautarea pentru Romania, pe prima pagina am gasit si o poza cu un aurolac. Halal destinatie turistica).
Voi ce ati alege? Pula sau Romania?
1 comentarii:
Anul trecut pe vremea asta ma plimbam prin Pula:(
Comparatia intre Pula si Romania poate fi facuta doar sub raport lingvistic,fiind destul de graitoare. La orice alt capitol nu se pot compara.
Post a Comment