Sunday, December 7, 2008

...si atunci a spus "sa fie lumina"...

...si toti s-au adunat ca oile sa vada beculetele de Craciun. Toti s-au adunat sa asiste la cel mai maret si mai malaiet eveniment: aprinderea ghirlandelor luminoase. Si asa a fost. S-au adunat, au blocat circulatia, cei prinsi in trafic si-au facut nervi, iar poprul a fost fericit.

Mi-ar face mare placere sa posteze un comment unul din aia care au fost aseara in Piata Unirii sa vada cum cineva apasa un nenorocit de intrerupator (pus doar de forma, de altfel) si se aprind niste amarate de lumini. Ce mare eveniment a fost asta, de trebuie adunat poporul sa asiste? Dupa parerea mea, ar fi fost mult mai palpitant sa ii ia prin surprindere. Ceva de genu' se plimba omu' linistit pe Magheru la 8 seara si dintr-o data "pac" tot bulevardul se ilumineaza.
Totusi nu trebuie sa uitam. Traim intr-o tara in care daca poporul vrea circ, atunci asta o sa primeasca. Ce conteaza ca majoritatea acelora participanti la eveniment nu o duc bine? Circul asta ieftin ii va face putin sa uite de problemele reale. Ce conteaza ca tot ei vor achita si nota de plata? Ce conteaza ca se calca in picioare pentru nimic? Luminile alea vor sta si maine si poimaine aprinse, si tot asa pana dupa Revelion. Ma intreb daca nu se vor aduna sa vada si momentul in care se sting luminile. Sa ramana toti in bezna si sa planga pe intuneric de dorul beculetelor apuse.

4 comentarii:

Anonymous said...

ce rau esti :))

Sa ramana toti in bezna si sa planga pe intuneric de dorul beculetelor apuse.

"vrei sa mergem la mine sta stam pe-ntuneric?"

GIOhnny said...

Pai eu am fost la "maretul eveniment"
Am ajuns pe la 7 fara un sfert in Unirii si ce sa vezi, tot poporu' cu catel si purcel astepta ca magnificu' domn primar general al capitalei sa apese acel nenorocit de buton. Si pe la fara 2 min se aude o voce:
- Mai e cateva momente pana cand domn primar o sa aprinda ...
Si in timp ce dansu vorbarea hopa ... luminile s-au aprins, si vocea zise:
- Iata s-au aprins.
Si s-a'ncins o sarbaca la Maramu ca doar Bucale s-o mutat de cand n-am mai facut geografie.
Asadar ... a fost o mare porcarie, o mare tampenie, ca sa nu mai spun ca in parcul de vis-a-vis era omor.

..George.. said...

pai, daca tot ne americanizam[vezi Halloween], sa ne americanizam de tot; pacat ca Piata Unirii nu arata totusi ca Times Square :)
..ma inteb cand o sa incepem sa sarbatorim si Thanks Giving Day :)

Life on Mars said...

Eu m-am speriat.
Cobor ametita in statia de 601 de la Universitate,cu telefonul la ureche,ridic capul si exclam "Au facut bradul?...Yuck!Au facut bradul!"..."Yuck" pentru ca mi se pare oribil,dar bine macar ca nu e un colosal-oribil ca ala de anul trecut. Si beculetele alea...fraaaate,nu puteau sa le puna maxim in 2 culori?? Zici c-o iei razna si vezi curcubeie neregulate cand te uiti la ele.Kitsch maxim. Circ,vorba ta.
Am incercat sa ma deplasez de la Universitate pana la Unirii si nu-mi venea sa cred ca era 11 noaptea si nu mai aveam loc pe strada. For crying out loud,peeeeople!