Monday, November 24, 2008

John Lennon a fost iertat...

...dupa mai mult de 40 de ani de catre Biserica Catolica.

Acestia nu mai considera o blasfemie o declaratie a lui Lennon, aparuta in Evening Standard pe 4 martie 1966 "Christianity will go.. It will vanish and shrink. I needn't argue with that; I'm right and I will be proved right. We're more popular than Jesus now; I don't know which will go first - rock and roll or Christianity. Jesus was all right, but his disciples were thick and ordinary. It's them twisting it that ruins it for me.". Potrivit ziarului vaticanului, Lennon a facut doar niste afirmatii teribiliste, ce trebuiesc privite acum cu indulgenta. Ma intreb oare daca pentru a-l ierta pe Lennon, au fost nevoie de mai bine de 40 de ani, oare in cati ani vor fi iertati cei de la NoFX pentru coperta si titlul albumului de mai jos, care probabil este considerat de-a dreptul eretic.

0 comentarii: