Tuesday, January 29, 2008

Thoughts on emo kids


De vreo cateva zile am inceput sa vad prin oras o multime de emo kids. Aparuti peste noapte... trasi la indigo, sau nascuti din aceeai mama, trasi la xerox, nu am idee... da' toti arata la fel... PENIBILI!

Daca acum cateva luni aveam o parere oarecum pozitiva... acum mi se par penibil, gay si incredibil de patetici.

Ma uit la frizurile lor, cu suvita roscata (la majoritatea), la cele enspe mii de insigne (probabil ca daca ii bati sar insignele din/de pe ei cum sareau banii in/din Sonic), la inelul stramb pus in buza de jos... si mi se face scarba... Acesti hippie moderni (cum am vazut ca se autoproclamau intr-un clip) sunt defapt niste pusti virgini, plini de "furie" si ura fata de toti si toate, care considera ca a te simti urat, a arata cat mai gay este cool... si pentru care a fi o combinatie de bad-ass/wussy/gay este foarte "tru". Recunosc... I hate emos...

4 comentarii:

Anonymous said...

Kill the fuckin' EMO's ... plm de manelisti prefacuti...

Life on Mars said...

mmm...zici ca s-au autointitulat "modern hippies"... asta arata cat de destepti este ei intr-adevar;)
dac-ar asculta psychedelic si ar participa la vreun protest ar fi ceva de capul lor...
dar asa,ei abia au trecut de la stadiul de c-labari si sunt niste nulitati.
poate intr-adevar,singura chestie pe care ar avea-o in comun cu hipiotii,ar fi the use of drugs...numai ca si aici e cu coaja de banana...pentru pustanii astia teribilisti si inculti drogurile sunt doar un fel de asigurare ca fac parte din categoria persoanelor "cule";)
as zice ca au mai multe in comun cu metrosexualii...grija aia deosebita fata de podoaba capilara,care implica utilizarea placii de indreptare de zece mii de ori pe zi plus toate produsele cosmetice si abuzul de accesorii...
efeminati fara identitate.
kitsch-uri de oameni.
eeeeew.mi-e sila.

Anonymous said...

is doar niste frustrati, complexati kr la 1 piedica p care viata le-o pune se arunca d la etaj doar pt k ei "este" emo si k nu au fost intelesi. e patetic!!

Anonymous said...

sunt de acord cu tine ..nici eu nu mai suport emo kids...si cea mai mare corvoada reprezinta pentru mine knd tre sa imi fac abonament la metrou la unirii..k tre sa stau la rand cu totii emo kids...
keep up the good work ;)