Sunday, October 14, 2007

(Nu) am fost la SIAB...

...şi nu îmi pare (prea) rău.

Din păcate, nu am reuşit să ajung la SIAB (Salonul Internaţional Auto Bucureşti), dar, mulţumită Internetului am văzut mare parte din ce era de văzut. Şi totuşi, azi-dimineaţă am văzut la ştiri ceva care m-a bucurat şi m-a întristat în acelaşi timp.

Unii dintre cei care au vizitat expoziţia respectivă, nu s-au mulţumit doar cu a admira maşinile expuse. Au ţinut morţiş să rămână cu o amintire de pe urma vizitei. Aşa că mulţi dintre expozanţi, atunci când au tras linie, au constatat că tapiţeriile sunt arse/găurite, brichetele de la maşini lipsesc cu desăvârşire, iar în unele părţi, au fost furate chiar şi covoraşele din maşini iar de la Bentley (carea aveau maşinile împrejmuite, au constatat că le lipseşte un număr de înmatriculare).

Astăzi, în maşină, în drum spre Bucureşti stăteam şi mă gândeam la profilul celor care s-au dus la SIAB să fure câte o "amintire".
  1. Au o gândire de genul: "dacă tot nu-mi permit să o cumpăr, de ce să nu o stric?"
  2. Sunt posesori de Dacii "tunate" (de la ploaie, probabil), cu spoilere de carton şi logo de Renault (şi un AMG pe lângă sigla constructorului francez) şi cred că dacă pun o brichetă de BMW, de exemplu, sau un covoraş de Lamborghini, vor face mai multă impresie în faţa pipiţelor lor.
  3. Au un IQ total, inifinit mai mic decât o curcă beată.
  4. Nesimtirea e ceva la fel de firesc cum e bunul simţ la mulţi dintre noi.
Păcat că există astfel de specimene, şi mai păcat că nu au cum să se ia măsuri împotriva lor.

0 comentarii: